Avà offre a strategia di compra di valigia più cumpleta, venite à vede quale hè u più favuritu.

Soft Box:

U tessulu principale di i bagaglii morbidi hè nylon, tela Oxford, pelle o tela non-tessuta.U vantaghju suave di a tela di nylon hè chì hè ligera in pesu è faciule d'utilizà.Ancu s'è a tela di nylon usata per fà e valigie hè generalmente fatta di materiali d'alta densità, u so rendimentu impermeable hè megliu ghjornu per ghjornu, s'ellu piove di colpu i misgi è i cani, e valigie fatte di stu tipu di tela di nylon inevitabbilmente averebbe infiltrazione d'acqua.Di sicuru, i bagaglii di coghju sò u megliu, ma ùn hè micca troppu pruibitu di scaccià, è hè un fattu indiscutibile chì u prezzu hè caru.

Bagaglii duru:

U materiale di u bagagliu di cunchiglia dura hè divisu in materiale ABS, materiale ABS + PC è materiale PC.U materiale ABS hè duru, resistente à a compressione, resistente à l'usura è a prova di scratch, chì riduce u scratch è i danni di scatuli d'amore durante a spedizione.

L'ABS + PC hè un novu tipu di materiale compositu, cumpostu principalmente di ABS è coperto cù una strata di materiale PC, chì cumpensà u difettu chì l'ABS ùn hè micca abbastanza bellu, è a so durezza hè assai migliurata, è a so resistenza à a compressione è a caduta. a resistenza hè megliu cà quelli di materiale ABS puru.

U materiale 100% puro di PC hè u materiale principalu utilizatu in i bagaglii di media è alta qualità attualmente, è u so costu hè parechje volte più altu ch'è quellu di ABS è ABS + PC.

A durata di u viaghju hè direttamente proporzionale à a dimensione di a valigia.Per un cortu viaghju di circa trè ghjorni, hè cunsigliatu di sceglie un organizatore multifunzionale compactu di 20 inch.Stu tipu di valigia hè riservata cù diverse sacchetti speciali è pavimenti split, chì hè assai adattatu per i viaghjatori di corta distanza è l'affari.

Per l'aria, attualmente, hè stipulatu in Cina chì a dimensione di i bagaglii di trasportu ùn deve micca più di 20 × 40 × 55 (cm) è u pesu ùn deve micca più di 5 kg.Circa 20 ~ 23 kg di bagaglii ponu esse verificati gratuitamente in classe economica è i bagaglii di 30 kg ponu esse verificati gratuitamente in classi business.Stu tipu di piccula scatula di imballaggio hè u più adattatu.

Se u viaghju dura circa una settimana, allora una maleta chì pò purtà un gran numaru d'articuli è hè efficace in a divisione spaziale hè più necessariu.Hè ricumandemu di sceglie una valigia più di 24 inch quant'è pussibule.Se u viaghju dura più di una settimana o ci sò parechji voli di cunnessione, hè megliu di sceglie una valigia dura senza preoccupassi di i danni causati da a carica è a scaricamentu brutta in l'aeroportu.

 

1. Manicu di tira di valigia

Attualmente, i bagaglii di trolley di viaghju sò divisi in dui tipi: integrati è esterni.I bagaglii di scatula dura sò basamenti integrati, è i bagaglii di trolley di scatula molle sò integrati è esterni.Ci sò trè tippi di materiali: manicu di tira di ferru, manicu di tira d'aluminiu + manicu di ferru è manicu di tira d'alia d'aluminiu, trà quale manicu di tira d'alia d'aluminiu hè u megliu.Quandu cumprate, appughjà u buttone di serratura è stendete parechje volte per assicurà chì a maniglia di tira pò stende liberamente.

In quantu à u mudellu, ancu s'è u bagagliu di trolley unicu pull hè veramente di moda, hè più sicuru di sceglie u doppiu polu in u casu di budget limitatu.Dopu tuttu, a stabilità di l'estensione di un trolley hè troppu grande per a selezzione di materiale è u prucessu di assemblea di u pull trolley.

 

Roti di valigia

Ci hè un cuscinettu in l'anellu internu di a rota?A rota cù cuscinetti hè tranquilla è robusta.A rota esposta di a rota posteriore hè faciule per esse danatu da i passi quandu si move.In generale, a rota posteriore semi-chjusa hè più durable à aduprà.I roti universali di gomma duveranu esse selezziunati per i roti di scatula dura, è i roti di una sola fila sò usati principalmente per i roti di scatula morbida.

 

Serratura di valigia

Se ùn avete micca pensatu à mette oggetti di valore in a valigetta, pudete basalmente ignurà;Se fate attenzione à a sicurità, fate attenzione à debugging s'ellu hè normale.Sè avete bisognu di lascià u paese, hè megliu sceglie unu cù una serratura doganale.Sia l'ingaghjamentu trà u capu di serratura è u zipper hè naturali;Sia u zipper hè liscia, sia l'allocazione di u spaziu internu hè praticu per voi, è se u disignu cunforma à a vostra estetica, tutti anu bisognu d'attenzione.

Inoltre, a struttura interna raghjone è parechji dettagli di a valigia sò ancu assai impurtanti.I ricchi compartimenti è crotch ponu assicurà chì u bagagliu hè sempre in bonu ordine dopu un longu viaghju.Altrimenti, quandu partite, sarete bè urganizatu.Quandu apre a valigia à a vostra destinazione, pare chì un terremotu di magnitudine 10 hè accadutu in l'internu.Ci sò altre parti in quantu à u travagliu, cum'è: l'aspettu di i bagaglii hè geomètrica, a superficia di a scatula hè piatta è senza scratch, i cantoni di scatula sò simmetrici, u manicu hè fermu, l'interruttore di serratura hè normale, a zip hè normale. liscia, è cusì.

 

Per i prudutti di marca specifichi, fate riferimentu à i seguenti.

Se u budgetu hè abbastanza, certamenti sceglite e scatuli di marchi internaziunali di prima linea (micca marche di lussu), chì ùn sò micca solu eccellenti in qualità, ma ancu di gustu, è sopratuttu fotogenicu quandu sò pigliati.Attualmente, a gamma di prezzu raghjone di valige di marca di prima linea hè menu di 10 000 yuan (a maiò parte di i stili di costu-efficace sò 1-2k).

Qualchidunu di u nostru propiu disignu sò in bona qualità, ma u prezzu hè ragionevule.Pigliate u nostru mudellu n ° 0124 per esempiu, a cunchiglia hè materiale di PC, trolley in lega d'aluminiu puro, serratura TSA, roti Silence è u tessulu internu hè un rivestimentu jacquard ... Tutte queste boni caratteristiche si combinanu inseme, ma u nostru prezzu hè più prezzu di l'altri marca sottu e stesse caratteristiche.

Accettamu u serviziu OEM è certi mudelli anu merchenzie pronti chì supportanu a spedizione di goccia, pls sentite liberu di cuntattate cun noi quandu avete bisognu.


Tempu di Postu: Mar-30-2023